شناسه : 28946
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
خرمشهر را خدا آزاد کرد.

سازمان بسیج حقوقدانان استان آذربایجان غربی

گرامیداشت آزادی خرمشهر

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است که هریک به عنوان تابلوی افتخار تاریخی، ملی، اعتقادی و حماسی ثبت شده است.

 

دراین میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به پیروزی رسید.

سالگرد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه شاخص سال های دفاع مقدس و روزهای غریب اتکای مظلومانه آسمانی ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و ارزش های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار، پیوند خوردند.

بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر در عملیات افتخار آفرین سال 1361هجری شمسی بیت المقدس و روز مقاومت ، ایثار و پیروزی فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت، ملت های آزاده، مظلوم و مسلمانان غیور در مقاومت و پایداری مقابل استکبار و صهیونیسم بین الملل  گشود.

 

سالروز این نصر عظیم الهی را به خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و بویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و همسنگران بسیجی خود در سازمان و کانون های تابعه؛ تبریک و تهنیت عرض کرده و توفیقات روزافزون همه ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران و ارزش های والای دینی در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.