شناسه : 28919
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان غربی

برگزاری جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد

بنا به گزارش مدیر کل زندان های استان و مسئول کمیته آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد استان در مراسم جشن گلریزان که در غروب روز چهارشنبه 28 اردیبهشت در محل زورخانه ورزشگاه جهان پهلوان تختی و با حضور پهلوانان و قهرمانان و پیشکسوتان و تعدادی از مسئولین برگزار می شد با اشاره به تقدس و معنویت زورخانه و ورزش پهلوانی گفت: امروز با توسل به مولای متقیان امیرمؤمنان (ع) دست در دست هم خواهیم داد و جلوه دیگری از نوعدوستی مردم ارومیه را شاهد خواهیم بود.

 رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: وقتی می‌خواهیم برای آزادی یک زندانی از بند زندان کمک کنیم  برای یک نفر تصمیم نمی‌گیریم بلکه برای یک خانواده و زنجیره تصمیم می گیریم چرا که آبرو و عزت خانواده مطرح است.

 وی عنوان کرد: در جشن گلریزان امسال که در ماه مبارک رمضان در حوزه‌های مختلف برگزار شد، مردم و خیران بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد به ستاد دیه استان کمک کردند که نسبت به سال گذشته ۱۰ برابر افزایش یافته است.

 عتباتی با بیان اینکه، افزایش کمک‌های مردمی برای آزادسازی زندانی با جرایم غیرعمد در استان، نشان از نوعدوست بودن آنان است، عنوان کرد: در حال حاضر ۳۳۲ زندانی با جرایم غیرعمدچشم انتظار نگاه مهربانانه و گلریزان افراد نیکوکار و خیران هستند که از این تعداد نزدیک به ۴۰ نفر محکوم به پرداخت مهریه در بند هستند.

 گفتنی است در این مراسم معنوی حضار و ورزشکاران و پهلوانان کمک‌های مالی خود را تقدیم ستاد دیه استان نمودند تا در شادی خانواده های زندانیانی که با این کمک‌ها آزاد می شوند سهیم باشند.

123

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.