شناسه : 25346
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
واگذاری های فاجعه بار

یادداشتی از برادر بسیجی عباس شیرمحمدی

در برخی از این موارد شاید گزارشات موردی و مکرری هم به دستگاههای ذیربط قضایی واصل آنها نیز برابر قوانین جاری و رویه های مسلم قضایی فارغ از عمق و وسعت موضوع آرایی نیز صادر اما متاسفانه کارساز نبوده و در نتیجه مشکلات بیشتروبر ابعاد جدید و پیچیده آن افزوده شده است.


1- هر از گاهی واگذاری زمین یا مجموعه ای در گذشته خبر ساز و ابعاد فاجعه بار آن را ملا حظه می کنیم.
2- وقتی با تامل نگریسته می شود عده ای این مجموعه های عظیم تولید وصنعت را واگذار وکسانی هم آنها رابه سهولت البته به ثمن بخس تحویل گرفتند اما به چه قیمتی با چه انگیزه ای وبا کدام اهلیتی؟و پیامدهایی؟
3-پس از گذشت مدتی با عمل و اتفاقات حقوقی که بروز نموده است شاهد پیامد های سنگین آن هستیم که نه تنها از اشتغال و رونق و توسعه خبری نیست بلکه مسائل ، مشکلات ، معضلاتی را ملاحظه می کنیم که علاوه بر خسارات و ضررهای سنگین امنیت روانی مردم شریف مارا نیز خدشه دار نموده است.
4-در همه این واگذاری ها دستگاههای نظارتی شاهد و ناظر اما متاسفانه نه به موقع بلکه موثر و نتیجه بخش هم نبوده است بهترین شاهد بر هر چیزی وقوع آن چیز است که به کرات وقوع آن را می بینیم.
5-در برخی از این موارد شاید گزارشات موردی و مکرری هم به دستگاههای ذیربط قضایی واصل آنها نیز برابر قوانین جاری و رویه های مسلم قضایی فارغ از عمق و وسعت موضوع آرایی نیز صادر اما متاسفانه کارساز نبوده و در نتیجه مشکلات بیشتروبر ابعاد جدید و پیچیده آن افزوده شده است.
6-همگان در هر مسئولیت و مقام اجرایی،تقنینی،قضایی،نظارتی با کلام تاکیدی باید پیگیری را موشکافانه مطرح به علل وعوامل آن نیز در انظار عمومی،مساعده ها و فضای رسانه ای مطرح اما معلوم نیست چرا مشکل همچنان باقی است و به طور فزاینده هم گسترش می یابد.
7-به نظر می رسد پیگیری، نظارت ،دادرسی های عادی پاسخگوی  مسائل حقوقی و مشکلات قضایی با ابعاد متعدد و پیچیدگی های محلی و کلان قابل رفع نبوده بایست ویژه وبا شتاب مناسب که قابل درک برای عموم و قابل قبول برای کارشناسان و حقوقدانان متخصص ، متعهد ،دلسوز وخیر خواه در عرصه های مختلف حقوقی و لایه های موجود باشد

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.