شناسه : 27396
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس

سازمان بسیج حقوقدانان استان آذربایجان غربی

استاندار جدید آذربایجان غربی را بهتر بشناسیم.

محمد صادق معتمدیان عصر امروز یکشنبه با تصویب هیات دولت به عنوان استاندار دولت سیزدهم در استان مرزی آذربایجان غربی انتخاب شدندومعتمدیان در سال 1349در کرمانشاه متولد شدو از اواخر دهه 1370مسئولیت های مختلفی را در حوزه های مختلف اجرایی در استان های گوناگون از جمله آذربایجان غربی تجربه کرده است . وی همچنین مدرک کارشناسیاقتصاد و کارشناسی ارشد مدیریت را از دانشگاه ارومیه در استان آذربایجان غربی در کارنامه خود دارد.عضویت در شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور ، رئیس شورای سیاست گذاری موسسات آموزشی – پژوهشی در شمال غرب کشورخدمت در ستاد دستگاه های اجرایی در تهران تا سطح مدیر کل ، کارشناس و پژوهشگر مسائل قومی- منطقه ای و توسعه ای از دیگر مسئولیت های معتمدیان طی سالهای گذشته بوده است.

محمد صادق معتمدیان پاییز سال 1397به عنوان استاندارخراسان جنوبی عازم بیرجند شد و اقدامات گسترده ای در راستای محرویت زدایی از این استان مرزی ایران را انجام داد. وی همچنین حدود یکسال پیش بعنوان استاندار خراسان رضوی مدیریت دومین استان پر جمعیت کشور را برعهده گرفتو در آن استان نیز منشاء خیر و اقدامات گسترده اقتصادی بوده است.

معتمدیان با توجه به شناخت خوبی که از آذربایجان غربی دارد به نظر بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران می تواند فعالیت های بسیار خوبی را به ویژه در حوزه مقابله با فساد و همچنین توسعه اقتصادی که از مهم ترین شعارهای دولت سیزدهم به شمار می روند در این استان داشته باشد. بهره گیری از مزیت های مرزی ،ماموریت استاندار جدیدآذربایجان غربی رئیس جمهوری اسلامی ایران ، امروز در جلسه هیات دولت درجلسه امروز هیات دولت که به انتخاب استانداران سه استان از جمله آذربایجان غربی انجامید، گفت استانداران با در نظر گرفتن دغدغه های مردم برنامه ای جامع و امید آفرین مبتنی بر راهکار برای حل مشکلات و البته به عنوان برشی از برنامه کلی دولت در کشور برای استان محل ماموریت خود تدوین کنند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.