شناسه : 27310
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس

سازمان بسیج حقوقدانان استان آذربایجان غربی

دیدار جمعی از حقوقدانان بسیجی کانون بسیج شهید زمانلوی سپاه خوی با حجت الاسلام و المسلمین حجت قاسم خانی امام جمعه شهرستان

دیدار جمعی از شورای مدیران و اعضای فعال بسیج حقوقدانان شهرستان خوی در معیت حجت الاسلام و المسلمین خیرالله شریفی مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با حجت الاسلام و المسلمین حجت قاسم خانی ، امام جمعه جدید خوی . در ابتدای این دیدار برادر محمود صادق زاده مسئول محترم بسیج حقوقدانان شهرستان خوی با تبریک انتصاب شایسته حجت الاسلام و المسلمین حجت قاسم خانی به امامت جمعه این شهرستان گزارشی از عملکرد بسیج حقوقدانان را ارائه کرد.

در ادامه ، امام جمعه معزز شهرستان خوی ، بسیج را یادگار بی بدیل حضرت امام خمینی و بسیجیان عزیز را یاران بی همتا و با وفای ولی امر مسلمین نامیدند که در عرصه جهاد حقوقینیز ، صادقانه و بی منت خدمتگزار مردم شده اند. حجت الاسلم و المسلمین قاسم خانی با اشاره به طرح ملی هر مسجد یک حقوقدان و ایجاد هسته های صلح و سازش در مساجد از حقوقدانان بسیجی تجلیل و اعلام کردند که در خطبه های نماز جمعه این هفته در خصوص عملکرد درخشان بسیج حقوقدانان به مردم اطلاع رسانی خواهند نمود.

2

 

1

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.