شناسه : 26686
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
انتخابات بستر کارآمدی و اقتدار

یادداشتی از برادر بسیجی عباس شیرمحمدی

باید قدرت ملت سلحشور ایران را دانست که در بزنگاههای تاریخی نقش موثر خود را بخوبی ایفا می نمایند

1- انتخابات حماسی 28 خرداد با حماسه آفرینی های بی نظیر مردم سلحشور ایران که با پیروزی همه ملت  سرافراز کشور ایران  پایان یافت.

2-  خواب های پریشان دشمنان دشمنان علیرغم شگردهای تبلیغاتی و ترفندهای روانی  تعبیر نشد و ملت شریف ما در آزمون بزرگ انتخابات پیروزهمیشه میدان بودند.

3-باید قدرت ملت  سلحشور ایران را دانست که در بزنگاههای تاریخی نقش موثر خود را بخوبی ایفا می نمایند.

4- مردم شریف ایران اسلامی با وجود فشارها و نارضایتی های معیشتی نگرانی های کرونایی ، ضعف دستگاهای اجرایی ، بی تدبیری متولیان امر، حماسه دیگری را خلق و به گونه ای که جهانیان و مراکز تحلیلی را به حیرت واداشت.

5-ضمن تبریک به همه منتخبین ریاست جمهوری،شورا های اسلامی و انتخابات میان دوره ای امیدواریم در این شرایط سخت متمرکز به مسائل اصلی و متوجه مسئولیت خطیر خود بوده با توانمندی و کارآمدی هرچه تمام تر با خدمات ارزنده و در خور شایسته و تحسین پاسخ اعتماد ملت را در موقع مقتضی داده و به گونه ای که سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی که از مولفه های مهم اقتدار ملی است بیش از پیش تقویت گردد.

6-چرا که مسئولین و متولیان مسئولیت های حکمرانی همگی خدمتگزاران بی منت مردم اند و بایست به نحو احسن در خدمت ولی نعمتان خود باشند چنانچه انقلاب  و نظام  از این ناحیه  پذیرای ضربه باشد واقعیت این است که به سهولت قابل جبران نبوده و به شدت آسیب زاست.

7-عقلا و اندیشمندان  و فرهیختگان ضمن تحلیل علل و عوامل و نارسایی ها ، قوت و ضعف ها آن ها را به دقت احصا و به مسئولین امر گوش زد نمایند که هرگز سرمایه اجتماعی مورد غفلت قرار نگرفته بلکه با کار تلاش جهادی ، تدبیرو برنامه ، بهبود روند امور ، شاخصه های اصلی را ارتقا دهند.

8- صرفا در این صورت است که دشمنان نیز از شیطنت های خود دست برداشته و با اذعان به توانمندی ها از دسیسه و توطئه و تحریم های ظالمانه خود داری خواهد نمود.در غیر این صورت با تاکید و تکیه ، تبلیغ بر نقاط آسیب پذیر موجبات بیش از پیش فشار حداکثری تحت هر شرایط تداوم خواهد بخشید.

9- امیدواریم به لطف بی پایان الهی خدمتگزارن منتخب که عرصه خدمت را در آینده تحویل وبدست خواهند قرار گرفت متوجه مسئولیت های سنگین خود در مناصب جدید خواهد بود .به مسئولیت ها به دیده امانت بنگرند نه به عنوان طعمه  ؟

10- چرا که مبارزه با  فقر و فساد ، تبعیض و بی عدالتی مستلزم تلاش خستگی ناپذیر ، طاقت فرسا با وجود قوانین جامع ، مجریان صالح قاطع  کارآمد و زمینه های مساعد و برنامه های قابل اجرا در زمینه های مختلف اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی ، قضائی ، مدیریتی ، اجرایی است.

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.