شناسه : 26684
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس

بیانه سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان غربی

مشروعیت و مقبولیت دو مولفه مهم حکمرانی که در هویت نظام جمهوری اسلامی مجسم شده است .

1-این دو مقوله مهم و مفهوم عمیق جهت و قالب نظام رابه خوبی مشخص کرده است .

2- نظام جمهوری اسلامی در طب 42 سال اخیر همواره با درک عمیق از نقش اساسی اسلامیت و جمهوریت نظام در ثبات و پایداری کشور عزیزمان هرگز غافل نبوده است .

3-دشمنان قسم خورده و امتداد سر سخت داخلی آنها مذبوحانه تلاش نموده اند جمهوریت را در مقابل اسلامیت نظام قرار دهند و از قبل آن به مقاسد شوم خود برسند .

4-اما حضرت امام (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همواره با کیاست و کفایت تمام  صحنه های سرنوشت این میدان را رصد و با رهنمودهای حکیمانه در مقاطع عطف نظام را در فتنه ها و تهدید ها عبور داده اند به طوریکه با نقش آفرینی حماسی مردم ترفندهای تفرقه انگیز تا به امروز ختثی و به خود دسیسه گران برگشت نموده است.

5-مردم بزرگ ایران عزیز نیز همواره با وجود همه تهدید ها ،تحریم ها ، خیانت های ویرانگر راست قامت ایستاده و هرگز از حمایت و پشتیبانی نظام  و ولی فقیه دریغ ننوده اند .

6- در هشتمین دروره انتخابات ریاست جمهوری نیز علیرغم تمامی فراز و فرود های تحریم های فلج کننده بی تدبیری های مغرضانه و شرایط تاثر بار کرونایی و امپراتوری کثیف رسانه ای سعی انصراف مردم شریف از حق خود را داشته اند که به توفیق الهی رحمت بی پایان شامل این مرز و بوم شد و مردم از این امتحان بزرگ نیز سربلند بیرون آمدند.

7- مردم با تمامی گلایه مندی از شرایط سخت اقتصادی و همچین مطالبه های به حق پای دین و مملکت و شرف و عزت ایستادند و ضمن آبرو داری اعتبار همه شهدای معزز انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس ، امنیت، سلامت حریم و حرم، دعوت ولایت را لبیک و مایه سرافرازی شدند.

8- ضمن تبریک مشارکت مثبت و آرای سرنوشت ساز مردم سرافراز ایران اسلامی به قاطبه مردم که همگی دل در گرو سربلندی دین و مملکت دارند امیدواریم درشرایط پیچیده اما امیدوارانه مملکت در مواجهه با ابر چالش های بیکاری، تورم، جمعیت ،... تولید، مبارزه با فقرفاسد و تبعیض ، خدمتگزاران صدیق این مرز و بوم بدون هیچگونه کوتاهی ، حاشیه پردازی ، اختلاف افکنی ، بهانه جویی ،مسیر پشرفت آبادانی و عدالت را تحت ارشادات و رهنمود های مقام معظم رهبری بی فوت وقت طی نمایند.

9- واقعیت این است که کشور ما نیازمند کار و تلاش مجاهدانه برنامه های گسترده تحولی با توجه به اسناد بالا دستی همچنین توانمندی  و کارآمدی عموم کار گزاران در تمامی سطوح است .که امیدواریم این مهم با وجود بسترهای زمینه ساز بیش از پیش محقق گردد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.