شناسه : 26668
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
بیانیه حضور

یادداشتی از برادر بسیجی یعقوب داداش نژاد

" کلکم راع و کلکم مسئوول عن رعیته "

قطره دریاست، اگر با دریاست
ورنه اوقطره و دریا، دریاست

بسم الله الرحمن الرحیم

بعد از حمد و سلام وتحیات الهی

تاریخ معاصر ملت دین محور و استقلال جو آزادی خواه ایران به رغم فراز و نشیب های متعدد و بزرگ، سراسر حکایت از خیزش و جنبش بی وقفه در راستای حاکمیت مطلق و بلاواسطه بر سرنوشت خود و سرزمین کهنسالش دارد. پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در پرتو برکات قیام و حضور مردم آگاه در مقاطع حساس و سرنوشت ساز کشور نقش برجسته و بی بدیل داشته است.
بی شک آحاد مردم شریف و خداجوی و حق طلب ایران اسلامی واقف هستند که انتخابات بزرگترین شاخصه مردم سالاری در هر جامعه بوده و از مولفه های فوق العاده مهم استقرار آزادی های مدنی در جوامع بشری است و انتخابات حساس ریاست جمهوری و شورای اسلامی تجلی گاه اراده مردم شریف می باشد. فلذا نظر به اهمیت حضور و جایگاه ریاست جمهوری اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا در آبادانی و پیشرفت کشور و شهرمان شمایل اصلی است و بر جملگی گروه ها، صنوف، تشکل ها، و پیشرو های جامعه تکلیف دینی و ملی است که با بهره گیری از آگاهی ها و اطلاعات و شناخت خود، مردم عزیز و شزیف را در شناخت و انتخاب افراد اصلح متدین و متخصص یاری و مساعدت نمایند. 
در این راستا ما براساس شناخت کافی از کفایت و مردم محوری جمهوری اسلامی ایران و توانگری در سطح داخلی و بین المللی، عموم مردم نجیب، مومن و فهیم را با اعتماد به فرمایشات مقام معظم رهبری ، پیشروان دینی و فعالان سیاسی و اجتماعی به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت نموده و انتظار دارد با اعطای رای خویش وانتخاب اصلح در جهت تقویت اقتدار ایران قوی و منسجم و ترقی خواه گام برداشته و ان شاء الله تعالی آرا مردم فهیم منشا اثر خیر و برکت و توفیق بیشتر به سمت پیشرفت مضاعف و ناامید کردن بدخواهان ایران اسلامی باشد.
وعده ما پای صندوق های رای

یعقوب داداش نژاد عضو هیات مدیره مرکز وکلای آذربایجان غربی و بسیج حقوقدانان
 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.