شناسه : 26628
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
شور انتخاباتی و شعور انتخاب

یادداشتی از برادر بسیجی عباس شیرمحمدی

شرایط کنونی انقلاب اسلامی بسیار پیچیده و حساس به نظر میرسد، و انتخابات مقطع سرنوشت سازی است که با مشارکت بالا انتخاب آگاهانه اصلح سرانجام مطلوبی به لطف پروردگارخواهد داشت.

1.    شرایط کنونی انقلاب اسلامی بسیار پیچیده و حساس به نظر میرسد، و انتخابات مقطع سرنوشت سازی است که با مشارکت بالا انتخاب آگاهانه اصلح سرانجام مطلوبی به لطف پروردگارخواهد داشت. 
2.    جبهه دشمنان قسم خورده از دنیا پرستان، قدرت طلبان، توطئه گران، فتنه بازان، جنایت کاران، در مقابل جمهوری اسلامی صف کشیده و ایستاده اند.
3.    حربه اصلی دشمنان نفوذ فکری، سیاسی و تاثیرگذاری بر افکار و اراده هاست.
4.    اسف بارتر آنکه جاماندگان از قطار انقلاب به واسطه وابستگی به دنیا و پیوستگی به موقعیت های وسوسه انگیز و تبارگرایی خسته از راه مجاهدت و مبارزه، ترس از هیمنه دشمن به دنبال تحریف مکتب امام و راه و رسم افتخار آمیز انقلابند.
5.    در این شرایط خطیر رهبری فرزانه انقلاب اسلامی هموراه با هدایت و روشن گری های داهیانه چالش های نظام اسلامی را مطرح و به دنیال صیانت از آرمان و حریم انقلاب اسلامی در مقابل نفوذ دشمان و تحریف گری هاست.
6.    حفظ روحیه جهادی، امید عزم و اراده ، اهتمام از راه های جدی برون رفت مشکلات و معظلات کشور می باشد و جمهوری اسلامی برای تدوام و دستیابی به اهداف والای انقلاب و تحقق مبانی و اصول قانون اسلامی نیازمند مدیریت جهادی اقتضایی در شرایط سخت کنونی است.
7.    دشمنان نیز با علم بر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و تاثیرات شگرف آن در منطقه و جهان درصددند که نظام را از محتوای انقلابی تهی نمایند و با تغییر افکار و گفتار و رفتار مسولین و مردم عامل اصلی قدرت، اقتدار و ضامن ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر دشمنان متزلزل نمایند.
8.    نیاز ها و خواسته های ملت عزیز ایران و الویت های واقعی مردم همان گونه که رهبری فرزانه انقلاب به خوبی بارها تبیین نموده اند؛ اعم از بی تدبیری ها، تورم، معظل بیکاری، فساد، فقر، بی عدالتی، تبعیض از الویت هایی است که کنش گران غافل یا مغرض سیاسی با جابجایی آنها در صدد بد اخلاقی بوده تا نیاز های کاذب به عنوان نیاز های واقعی به بدنه جامعه تزریق نمایند.
9.    مردم شریف ایران همواره در انتخابات چهل سال اخیر ثابت کرده اند قدردان مردم سالاری دینی که همانا عطیه ای الهی است در حفظ آن کوشا بوده و در مقابل توطئه های خباثت آمیز دشمنان قسم خورده و مزدوران داخلی آنها برای جدایی مردم بزرگ ایران از نظام و بی اعتنا کردن آنها ز اسلام ایستاده اند؛ اما برای همه ی ما مورد تفهیم و موجب عزت، حفظ مصالح عمومی و منافع ملی همچنین راز ماندگاری شکوه و عظمت همه ی ما اتحاد و انسجام ملی و همه ی اقوام سرافراز کشور ما وحدت، همدلی، یکپارچگی، تحت رهنمود های مقام معظم رهبری است.
10.    آحاد مردم، مسولین، نخبگان تاثیر گذار کشور ما  بایست صندوق رای را از روش های قانونی گفتگو تعریف نموده و باور نموده که سرنوشت کشور و  نظام و مسیر آینده ما با اصلاح امور جامعه و حفظ اصول و ارزش های ملی و دینی انقلابی ممکن خواهد بود لذا انتخابات فرصتی است برای دانستن، خواستن و توانستن تعیین سرنوشت که با درایت و تدبر و تامل بدور از وارونه سازی، دو قطبی سازی های کاذب با حضوری آگاهانه و شناخت از کارنامه ی موفقیت آمیز گذشته جامعیت برنامه ها و قابلیت اجرایی آنها محقق خواهد کرد.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.