شناسه : 26292
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
قتل مرموز گدای میلیاردر در خانه ویلایی اش

سازمان بسیج حقوقدانان استان آذربایجان غربی

ماموران پلیس تهران جسدگدای میلیاردری را در خانه ویلایی اش کشف کردند که به طرز مرموزی به قتل رسیده است .

ماموران پلیس تهران جسدگدای میلیاردری را در خانه ویلایی اش کشف کردند که به طرز مرموزی به قتل رسیده است . تحقیقات برای شناسایی عاملان قتل ادامه دارد .
ساعت 11 قبل از ظهر دوشنبه 30 فروردین امسال مردی در تهران با اداره پلیس تماس گرفت و گفت از خانه همسایه شان بوی بد به مشام میرسد و احتمال میدهد برای صاحبخانه که مرد سالخورده و تنهایی است حادثه ای رخ داده باشد .
تیم جنایی در همان ابتدای ورود به قتلگاه مرد تنهابا به هم ریختگی وسایل خانه رو به رو شدند که حکایت از ان داشت عامل یا عاملان قتل با انگیزه سرقت دست به جنایت زده اند .
مشخص شد قاتل  یا قاتلان افراد اشنایی بودند که بدون درگیری و تخریب در وارد خانه شده و در فرصتی مناسب گدای میلیاردر راخفه کرده اند . 
بررسی ماموران نشان داد مرد سالخورده هر صبح از خانه اش برای گدایی بیرون می رفته و شب با دست پر به خانه برمیگشته است .
یکی از همسایه ها به پلیس گفت :  از حدود 20 سال قبل در این خانه ویلایی قدیمی تنها زندگی میکرد در این چند سال کسی به خانه او رفت و امد نداشت به همین خاطراحتمال میدهیم زن و فرزندی ندارد فقط یک خواهر دارد . مقتول وضع مالی خوبی داشت ولی گدایی میکرد که چند روزی از او خبری نداشتیم تا اینکه همسایه ها متوجه بویی از خانه او شدند که روز به روز بدتر میشد همزمان با ادامه تحقیقات درباره حادثه جسد مرد سالخورده برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شدو قاضی ضمن دستور  بررسی دوربین های محل حادثه حساب های بانکی مقتول را بررسی کنند تا مشخص شود عاملان قتل در این حادثه از حساب های بانکی او برداشت کرده اند یا نه؟


 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.