شناسه : 26278
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
بخشش قاتل به احترام ماه مبارک رمضان

سازمان بسیج حقوقدانان استان آذربایجان غربی

اعضای خانواده ای که فرزندشان شش سال قبل هنگام شوخی با دوستانش به کام مرگ رفته بود به احترام ماه مبارک رمضان از متهم اعلام گذشت کردند .

به گزارش جوان ، ساعت 15 روز سه شنبه پنجم آبان سال 94 به ماموران پلیس تهران خبر رسید پسر جوانی در درگیری مرگباری در ساختمان نیمه کاره ای به قتل رسیده است . 
دستگیری قاتل 
همزمان با انتقال جسد مقتول به پزشکی قانونی ماموران پلیس پایتخت به دستور بازپرس جنایی تحقیقات را شناسایی و دستگیری قاتل فراری آغاز کردند . بررسی های ماموران پلیس نشان داد قاتل پس از حادثه محل زندگی اش در تهران را ترک کرده و به مکان نا معلومی رفته است  . قاتل پس از فرار به سیستان و بلوچستان رفته و در آنجا در سوپر مارکتی مشغول به کار شده است . بدین ترتیب کارآگاهان با گرفتن نیابت قضایی به سیستان و بلوچستان رفتند و قاتل فراری را بازداشت کردند و به تهران منتقل دادند . 
اعتراف به قتل 
متهم پس از انتقال به اداره پلیس با اظهار پشیمانی به قتل پسر 18 ساله اعتراف کرد به دنباله اعترافات گفت 10 روز قبل حادثه به تهران آمدم از طریق یکی از دوستانم به پیمانکاری معرفی شدم و شروع به کار کردم روز حادثه در طبقه اول مشغول به کار بودم و تعدادی از کارگران هم  در طبقه بالا بودند آنها به شوخی در حال آب پاشی بودند که به طبقه بالارفتم از انها خواستم شوخی نکنند اما ناگهان با هم درگیر شدند که در این میان آب به طرف من پاشیدند و گوشی ام خیس شد که این کار منجر به درگیری شد که دوستانمان با بیل و کلنگ به طرف من حمله کردند و یکی از آنها با چاقو به طرف من امد  و می خواست ضربه بزند من هم چاقو را از او گرفتم و ضربه ای به او زدم . که فقط و فقط به قصد دفاع از خودم بود  .
بخشش 
پس از تحقیقات تکمیلی در شعبه 4دادگاه کیفری استان تهران محاکمه کرد اولیای دم تقاضای قصاص کردند و حکم دادگاه پس از تایید در یکی از شعبه های دیوانعالی کشور به شعبه دوم اجرای احکام دادسرای امور جنایتی ارسال شد . بدین ترتیب به احترام ماه مبارک رمضان متهم را گذشت کردند بدین ترتیب مرد جوان در انتظار چوبه دار بود با این اقدام خداپسندانه اولیای دم به زندگی دوباره بازگشت
 
 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.