شناسه : 25477
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
دانشمندان اقتدار آفرین

یادداشتی از برادر بسیجی عباس شیرمحمدی

هدف تمامی تهدید ها ، تحریم ها ، شرارت ها، ترور ها دشمنان سرسخت کشور عزیزمان جلوگیری از پیشرفت های علمی و پژوهشی توسط دانشمندان قدرت آفرین و همراهی ملت ماست که امیدوارین ضمن انتقام سخت بازدارنده و اطمینان بخش از دشمنان ، همواره بر ادامه راه پر افتخار شهیدان علم و دانش تاکید و از هرگونه غفلت پرهیز نماییم.

1. به طور قطع ایجاد ،حفظ، توسعه و تحکیم قدرت ملی هر مملکتی مدیون نخبگان ممتازآن مملکت بوده و کشور ما نیز از این امر مستثنی نیست. 
2. سال ها میگذرد ، حادثه ها می آید فرزندانی صالح و شایسته و نخبه تربیت یافته و موجبات پیشرفت ، تعالی ملتی را فرآهم می آورند به طوری که جمع سرمایه هایی به مانند دانشمندان برجسته ماحقیقتا تلاشی طاقت فرسا و جنبه ای فوق راهبردی دارد. 
3. هر قدرتی در جهان بروز و ظهور می یابد برای خود قلمروی را تعریف و از آن حریم در نهایت مقدورات دفاع همه جانبه ای را بنابر اصل تعارض منافع سرلوحه ی اقدامات خود قرار داده و از تولید گران قدرت حفاظت ویژه میکند . 
4. با این وصف حفظ سرمایه های ملی و دفاع از آن ها موضوعیت یافته و بهترین دفاع تهاجم منطقی و اصولی است که خصوصا در عرصه ی علم و فناوری هسته ای ،پزشکی، ... ، صنعتی شکل گرفته و روز به روز بر کمیت ، کیفیت و  شتاب  آن افزوده شود .
5. به قول برخی از هنرمندان عزیز و برجسته کشورمان خطاب به (شهید معظم دکتر فخری زاده) ای کاش به قدر بد خواهان می شناختیم تان، شایستگان علم و دانش سرمایه ای بی نظیر و همیشه جاری اند که تربیت آن ها در کشور نیازمند سالهای طولانی با صرف سرمایه ، زمان و خون دل حاصل میشود.
6. پیشرفت ها را قدرت های بزرگ همیشه رصد نموده و سر راه مردمان دانا  و توانای مبتکر موانع آتشی ایجاد میکنندمعمولا به دنبال جذب آنها با تطمیع و ایجاد تسهیلات اند و در جهان سوم نیز این موضوع به فرار مغز ها موسوم شده است اگر ممکن نشد با ترور وقتل های هدفمند وجود فیزیکی آنها را حذف میکند 
7. در پیشرفت و تلا ش های اثر گذار بایست بنیه ی دفاعی قوی داشت و توان باز دارندگی را به نقطه ی اطمینان رساند چراکه دستیابی به هر قدرتی در راستای منافع و امنیت ملی اعم از علمی ، صنعتی، هسته ای ، پزشکی با مقاومت سرسختانه ی قدرت ها مواجه خواهد شد و هرگز پیشرفت های جهان سوم به ویژه کشور ما را برنمی تابند 
8. تمامی مشکلات ، موانع به ویژه تهدید ها ، ترور ها ، تحریم ها ، تحریف ها ، نفوذ و تطمیع ها همه و همه ناشی از این مهم است که مانع پیشرفت های اساسی در مملکت گردند و تا همین مرحله نیز که در زمینه های مختلف به لطف الهی و اهتمام دانشمندان فوق ممتاز، شهیدان والا مقام هسته ای همچون شهریاری ،  علی محمدی ، احمدی روشن و فخری زاده پیشرفت هایی حاصل شده آنها را به شدت عصبانی و توسعه های جهش بار این کشور، دشمنان این مرز و بوم را سردرگم و نگران کرده است .
 9  . باید قدر و منزلت نخبگان فکری و عملی را دانست و از این سرمایه های عظیم فوق العاده مراقبت نمود و نسبت به نقاط ضعف حفاظت های امنیتی شخصیت های برجسته ی تاثیر گذار بررسی های دقیق صورت داده و هر گونه نقص و عیب و مشکل را در فرآیند های حفاظتی برطرف نمود 
10. امیدواریم با تلاش های ویژه عوامل این اقدام ناجوانمردانه تروریستی در سریع ترین زمان ممکن شناسایی و آمران ، عاملان مقتدرانه محاکمه و مورد انتقام سخت قرار گیرند چراکه این اقدامات وحشیانه شوک بزرگی را بر جامعه  و نظام ما وارد میکند رخنه در حریم های نظام مقتدربر خوردار از مجموعه های امنیتی با هر توضیحی قابل پذیرش نیست رجاء واثق داریم مسئولین امر متولیان حیثیت ملی و امنیت عمومی با بررسی دقیق حوادث و شناسایی عوامل راه نفوذ را به گونه ای مسدود نمایند که جرات حوادث کوچکتر را نیز از دشمنان و ایادی شرور آنها سلب نماید.
11 .واکنش به گونه ای بازدارنده و با درجه ای از قاطعیت و هوشمندی برخوردار باشد که مطلقا چنین اقدامات خفت بار و شرارت آمیز از سوی دشمنان درمحیط های امنیتی اتفاق نیفتد. 
12. همچنان که شهید بزرگوار و سردار بزرگ مقاومت در بیانی فصیح و بلیغ  فرمودند ما ملت امام حسینیم ، ما ملت شهادتیم دشمنان ملت ما هرگز قادر به درک عمیق منطق شهادت نیستند امید است خون های به ناحق ریخته ی همه شهدای معظم ما به ویژه شهدای دانشمند هسته ای بیش از پیش گام های مصمم ما را در مسیر پیشرفت و تعالی تحت تدابیر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی استوار نماید . 
در صحنه فروغ مهر جانان دیده ایم  / عشاق گذشته از سرو جان دیده ایم 
از پرتو مهر حق در این پهنه ی عشق  / بی پرده هزار راز پنهان دیده ایم 
از پیر و جوان به عشق دیدار حسین / دل داده جان به کف فراوان دیده ایم
عشاق شهادت طلب عارف را / مشتاق وصال روی جانان دیده ایم 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.