شناسه : 25383
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
حماسه سازان بلند همت

یادداشتی ازخواهر بسیجی خانم ثمین نامدار

بسیج از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که برملت عزیز و انقلابی اسلامی ارزانی شد.


1.    بسیج از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که برملت عزیز و انقلابی اسلامی ارزانی شد.
2.    حماسه سازانی که در حوادث گوناگون کشور و فراز و نشیب های سرنوشت ساز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس با ایثار، فداکاری، شهادت طلبی انقلاب و کشور را بیمه و پس از آن نیز همچنان به عنوان الگوی بی بدیل برای حرکت های جهادی در پیوند با ارزش های عمیق و متعالی دینی بود که تربیت یافته گان آن در کشور، منطقه، جهان نام و نشان در گمنامی و مجاهدت خالصانه در بی نشانی گرفته اند.
3.    به گونه ای که آن امام عزیز و سفرکرده به اخلاص و صفای بسیجیانش غبطه میخورد و آرزو می کرد که خداوند متعال در دیار باقی با آن رادمردان سلحشور بسیجی محشور گرداند.
4.    مجاهدانی که عرفان و حماسه را باهم در آمیخته و درنگ در دنیا را با عرصه های جانبازی و جان فشانی و عشق بازی در راه خدا معامله کردند.
5.    در منظر ملت ما بسیج یادآور جان فشانی ها، رشادت ها، فداکاری ها و فتوحات دلاور مردانیست که اقتدار و صلابت را در اوج ایثارگری درهم آمیخته اند.
6.    بسیجیان سلحشور با تاسی به فرهنگ عاشورایی دستاورد های شکوه مند انقلاب اسلامی را با جان و دل حفظ و توانستند به فضل سرشار حضرت حق تلسم قدرت مستکبران عالم را در هم بشکنند.
7.     امروز بسیج  یکی از رموز تداوم انقلاب اسلامی و کشور عزیز و ملت شریف ما می باشد که با حضور حماسی توام با معرفت، بصیرت، مهارت در تمام صحنه های کشورمان حضوری اثرگذار و امیدوار کننده دارد.
8.    حضور بسیجیان در میدان های سازندگی و عرصه های فرهنگی کشور به ویژه در شرایط کرونایی ضرورتی اجتناب ناپذیر که غفلت از آن صدمات مهلک و جبران ناپذیری خواهد داشت.
9.    از آنجایی که بسیج یک حرکت منطقی و عمیق اسلامی منطبق بر نیازهای امروز دنیای اسلام و به طریق اولی باید قدر آنها را دانست.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.