شناسه : 25338
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
رکورد شکنی مداوم کرنا همچنان ادامه دارد:

یادداشتی از خواهر بسیجی نیره صفر

راه رفته را بایست مجدد ارزیابی و از ظرفیت های موجود همچون طب سنتی و داروهای گیاهی هم با رعایت توصیه های اصولی استفاده نمائیم با این نگرش که طب جدید و سنتی مکمل یکدیگرند

1- آخرین آمار گویای ابتلاء بیش از 13 میلیون نفر و وفات قریب 500 نفر در 24 ساعت گذشته در کشورمان میباشد.

2- این تراژدی غمناک روزانه خانواده های بسیاری را داغدار و مصیبت زده می کند .

3- از آغاز اپیدمی کرونا در کشور و تدابیر و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و همکاری های قابل توجه وزارت بهداشت با سازمان جهانی ، مشارکت بیماران درکارآزمایی داروهای شیمیایی و بی اثر بودن داروهای  موجود علیرغم تمام اقدمات با گرفتاریهای فزاینده ای روبه رو هستیم .

4- نقشه شیوع کرونا ، نقشه قرمز و نارنجی است و این امر از دیدگاه کارشناسان و مطلعین،  آینده ای تاسف بار را ترسیم  مگر آنکه  در تدابیر اتخاذی و همچنین همکاری  متقابل دولت و مردم علیرغم تمامی محدودیت ها و معذوریت ها تجدید نظر گردد.

5- ضمن چرخش اقتصاد و معیشت مردم مدیریت بیماری و تامین خدمات جدا باید مورد توجه قرا گیرد.

6- خدمتگذاران نظام سلامت با وجود تلاش های طاقت فرسا به شدت نیازمند تجدید قوا هستند.

7- راه رفته را بایست مجدد ارزیابی و از ظرفیت های موجود همچون طب سنتی و داروهای گیاهی هم با رعایت توصیه های اصولی استفاده نمائیم با این نگرش که طب جدید و سنتی مکمل یکدیگرند .

8- امیدواریم با توانمندی که در مراجع ذی ربط وزارت علوم پزشکی همچنین اهتمام  دانش بنیان های کشورمان به زودی پشرفت های قابل توجه در امر درمان بیماران کرونایی دست یافته و منشا خدمات بسیاری برای بشریت بوده باشیم . و تا رسیدن به آن نتیجه مطلوب پیشگیری را با دستورالعمل های مرتبط اصولی همچنان رعایت نمائیم.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.