شناسه : 25136
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
13 آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی

یادداشتی از برادر بسیجی عباس شیرمحمدی

تسخیر لانه جاسوسی به دست توانای دانشجویان خط امام هیمنه ی آمریکا راشکست، نفوذ آمریکایی ها توسط ایادی مزدور مختل و ماهیت انقلابی و ضد استکباری نهضت امام خمینی تبلور عینی یافت و نظام ساختار خود را قوام بخشید.

13-1 آبان روز افتخارآمیز ملی مبارزه با استکبارجهانی همچون سایرایام ملی ، مذهبی وتاریخی حکم نماد و سمبل سرافرازی ملت عزیز وکشور باعظمت وکهن ما رادارد.

2- 13 آبان بیانگر و نماد دو حقیقت بسیار مهم بوده ،یکی طمع سیری ناپذیر آمریکایی ها مبنی بر تسلط به منابع غنی ومنافع کشور ما و دیگری ترجمان روح بلند استقلال طلبی ، عزت جویی مردم باغیرت وشرافتمند ایران اسلامی است.

13-3 آبان درمقاطع تاریخی 15 خرداد43 گویای مخالفت و افشاگری های امام راحل درخصوص لایحه کاپیتولاسیون و تبعید ایشان به ترکیه و عراق تا سال1357 بوده است و13 آبان 57 گویای شهادت 56 نفرازدانش آموزان این مرز و بوم در سال57 دراعتراض به رژیم ستم شاهی در راستای حمایت از انقلاب شکوه مند اسلامی بود.

4- 13 آبان تسخیرلانه جاسوسی آمریکا درسال58 توسط دانشجویان خط امام که در واقع به محل طراحی وتوطعه چینی های گروهک های لیبرال علیه انقلاب اسلامی تبدیل شده بود که با تایید وحمایت های بی دریغ امام بزرگ وارد مرحله نوینی ازمبارزات ضداستکباری ملت ما آغاز شد.

5- تسخیرلانه جاسوسی که به درستی انقلاب دوم نام گرفت در واقع هیمنه ی آمریکا را شکست ، نفوذ آمریکایی ها به دست ایادی مزدورمختل و ماهیت انقلابی و ضداستعماری و ضد استثماری نهضت امام خمینی (ره) تبلور عینی یافت و نظام ساختار خود را بیش از پیش قوام بخشید. 6- بدیهی است سفارت هرکشوری درعرف دیپلماتیک و بین المللی بخشی از خاک کشور مطبوع به شمار می رود و اصولا مصونیت سیاسی دارد اما چرا سفارت خانه آمریکا تسخیرشد و این حادثه به دست توانای دانشجویان خط امام به وقوع پیوست و بلافاصله توسط امام و امت وفادار امام قاطعانه و بی نظیر حمایت شد؟ جواب را بایست درعقبه ی ذهنی وتاریخی دانشجویان وفرهیختگان این ملت ، خشم و بغض فرو خورده همچنین کینه عمیق ملتی دلاور جستجو کرد که آن را نوعی واکنش انقلابی و عقلانی طی دهها سال مداخله و توطئه چینی های سردمداران ظلم پیشه و متجاوز آمریکایی دست کم پس از کودتای 28 مرداد 1332 تا سال 57 که پیروزی انقلاب شکوه مند اسلامی به وقوع پیوست کاوش نمود که سرمایه های انسانی و ملی این مملکت را به تاراج برده و اندیشمندان برجسته این کشور را با دست جنایتکارعوامل وابسته خود به بندکشیده و اعدام نمودند ، خفقان مرگ باری را سال های سال بر اوضاع و احوال این ملت حاکم و منافع عمومی را تصاحب کردند.

7- زمینه های فکری و انقلابی مردم نیز از اقدام به جا و به موقع دانشجویان حمایت نموده و آن را اقدام مقابله ای با خاستگاه عمیق دینی ، ملی و روحیه ایستادگی در مقابل ظلم و سلطه گری بیگانگان عجین چرا که سرکوب مشروطیت ، ملی شدن نفت ، کودتای 28 مرداد 32 حمایت بی حد و حصر ازنظام مستبد پهلوی و تحکیم پایه های حکومتی آن نظام منحوس به خوبی در ذهن تاریخی خود به یادگار داشته است.

8- ملت ما پس از پیروزی انقلاب نیز شاهد خباثت های خصمانه آمریکا بوده است که فعالیت های براندازانه را از لانه جاسوسی به عنوان پایگاه و کانون اصلی توطئه و فتنه ، برقراری ارتباطات توطئه گرایانه و هدایت عناصر مزدور ،تحریک قومیت ها و دامن زدن به تجزیه طلبی را در کارنامه خود ثبت نموده به طوری که از علل وعوامل عمده و مضاعف خشم و عصبانیت متراکم ملت بزرگ ایران از همه اقشار و سطوح و طبقات بوده است.

9- دخالت ها و سرکوب های مستمر حافظه تاریخی و ذهنیت اجتماعی مردم دلاور ما و غالب مردمان آزاده دنیا همواره نسبت به عملکرد سردمداران جنایت پیشه آمریکا منفی بوده و آنها راکشوری زورگو ، ستم پیشه و استکباری قلمداد می کنند و بعد از تسخیر لانه جاسوسی کودتاهای مختلف تحریک گروهک ها حمایت از رژیم بعثی عراق ، تحمیل 8 سال جنگ تحمیلی خانه مان سوز ، بمباران های شیمیایی ، موشک باران شهر ها ، جنگ نفت کش ها ، ساقط نمودن هواپیمای مسافربری با 290 سرنشین ، حمله به کشورهای مختلف که نمومه اخیر آنها افغانستان و عراق ، روند فزاینده تحریم ها علیه ملت ایران به ویژه جنایت سال98 ، ترور ناجوانمردانه و جنایت بار سردار سرافراز دلها و مقاومت پیروز منطقه شهید معظم حاج قاسم سلیمانی از نمونه های بارز آن است .

10- 13 آبان های دیگری نیز در سال 65 و88 داشته ایم که آمریکا با تحریک و ترغیب عوامل مزدور پیدا و پنهان داخلی سعی نمود ضرباتی را بر پیکره انقلاب وارد نماید که از آن جمله می توان به سفر محرمانه مک فارلین اشاره نمود در نهایت به ایران گیت موسوم و مایه شرمساری و رسوایی سرکردگان آمریکا شد همچنین 13 آبان 88 که فتنه گری ایادی فتنه با حضور مردم عزتمند و ولایت مدار به موقع خنثی گردید.

11- حادثه ها همواره آمده و رفته اند ملت ما حوادث گوناگون و متعدد را در پیشینه تاریخی خود مطالعه و به گواه متفکران خود دریافته اند بایست با الهام از آموزه های دینی و اندیشه های والای حضرت امام (ره) و هدایت های رهبری فرزانه انقلاب اسلامی همچنانکه تا به امروز راسخ و استوار در مقابل حوادث تلخ بزرگ ایستاده اند ، درس ها و عبرت های آن وقایع را به خوبی به خاطر سپرده اند که درس ها نشانگر راه و عبرت ها طریقه پیشگیری را به ما آموخته اند.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.