شناسه : 24912
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
محکومیت هتک حرمت به ساحت پیامبر اعظم (ص)

یادداشتی از برادر بسیجی محمد رضا ریسمانچی

" محمد رسول الله و الذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم"

الصلاة والسلام علی سیدنا و مولیناو نبینا و انیسنا و مونسنا و ناموس دهرنا و شفیع ذنوبنا و طبیب قلوبنا ،العبد الموید الرسول المسدد المصطفی الامجد المحمود الاحمد ابی القاسم محمد و علی اهل بیته الطیبین الطاهرین المکرمین المنتجبین المعصومین الهادین المهدیین.
درود بیکران به ساحت اقدس و اطهر پیامبر رحمت و خاندان پاک و مطهرش ، بزرگ آموزگار بشریت ،که غایت  بعثت خود را اتمام مکارم اخلاق برشمرده و جهانی را در تورق مصحف تاریخ مبهوت سجایای خلق عظیم و و خوی کریم خود نمود.
"محمد" نامی که بقای شرافت انسانی ،مدیون و مرهون وجود ذی جود اوست و صاحب جاه و جایگاهی است که پروردگار عالمیان در نعت او سخن گفته و تمجید و تعظیم او را در وحی منزل خود به رخ جهان خلقت کشیده. آری ، او محمد است که به صدق نام شریفش ستوده شده و این اولین تجربه ذهن تاریخ نیست که اهل ظلمت رمی نور می کنند اما زهی خیال باطل !چرا که وعده حتمی خدا بر عزت و نصرت انبیا و پیروان صدیق ایشان محقق است و خواهد بود.
اینک ما نیز به اتفاق و اتحاد جمیع مسلمین ، موحدین و آزادی خواهان جهان ، هر گونه نشر سخنان وهن آمیز و اسائه ی ادب به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) و نیز هر گونه حمایت جاهلانه و مغرضانه از چنین کینه توزی ها و غرض ورزی های معاندان و دشمنان قسم خورده توحید و رستگاری را محکوم نموده و تا پای جان بر میثاق ازلی خود استوار خواهیم بود و به حتم تواتر روزگار و گردش لیل و نهار ما را از حقیقت حقانیت اسلام ناب محمدی ، دور نخواهد کرد.
به امید ظهور صمصام منتقم و حجت منتظر، از ذریه ی پاک او.


(بابی انت و امی و نفسی و اهلی و مالی یا رسول الله)

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.