شناسه : 13380
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان غربی

تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)

بيستم جمادي‌الثاني ، سالروز ولادت باسعادت اسوه شگفت طهارت، آموزگار خوب شهادت، اسوه تقوي و معنويت «حضرت فاطمه زهرا (س)» يادآور جايگاه رفيع زن و مادر در فرهنگ اسلامي است.

توجه به شخصيت نوراني حضرت فاطمه (س) كه حجت خدا بر ائمه معصومين(ع) بوده نه فقط براي زنان ما، كه براي همه آحاد مرد و زن مسلمان و بلكه هر انسان جوياي حقيقت سرمايه ارزشمندي است كه قادر است انسان و انسانيت را از غبار اوهام و انحرافات رهايي بخشد و او را به سر منزل مقصود رهنمون گردد.

او عطيه اي الهي است كه دركِ ژرفاي اقيانوس فضايلش در توان ما نيست. جايگاه رفيع او خيره كننده ديدگان هر صاحب بصيرتي است كه توان هر بيان و كلامي را از انسان مي ستاند.

وجود مقدس زهراي مرضيه(س) در پيشگاه ذات اقدس متعال و ائمه‌ معصومين (ع) از عظمت و منزلت بي‌بديلي برخوردار بوده و زندگي درخشان اين بانوي بزرگوار، الگويي براي همه‌ انسان‌ها به ‌ويژه زنان مسلمان است.

سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان غربی نیز به نوبه خود تقارن مبارك ولادت دخت مكرم نبي گرامي اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و ميلاد حضرت امام خميني (ره) را به تمام مادران و بانوان سرافراز كشور به خصوص خواهران حقوقدان بسیجی  ، تبريك و تهنيت عرض نموده  و از درگاه ايزد منان تندرستي و شادكامي را مسألت مي نمايم.

خـلـقـت کـائـنـات شــد، بـهـر وجــود فاطمه (س)

زنـده هـمـه جـهان شد از، یمن ورود فاطمه (س)

پـیـش حـریـم حرمـتش، خیـل ملک کشید صف

از سـر شـوق جـمـلگی، مـحو سجـود فاطمه (س)

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.