شناسه : 12958
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان کشور

نهم دی روز بصیرت و روز در هم پیچیده شدن فتنه ای بزرگ است

یوم الله نهم دی روز بصیرت و روز در هم پیچیده شدن فتنه ای بزرگ است. فتنه ای که شبهه «امکان تقلب در حکومت اسلامی» را در اذهان نقش بست و اعتماد مردم به نظام را هدف قرار داد

در بیانیه ای با گرامیداشت سالگرد حماسه ماندگار و الهام بخش ۹ دی، این حماسه بزرگ را عرصه نمایش اقتدار، بصیرت، ولایت مداری، هوشمندی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در خنثی سازی توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن ودفاع از ارزش‌های انقلابی ودینی دانست.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان کشور  متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان کشور به مناسبت یوم الله ۹ دی

یوم الله نهم دی روز بصیرت و روز در هم پیچیده شدن فتنه ای بزرگ است. فتنه ای که شبهه «امکان تقلب در حکومت اسلامی» را در اذهان نقش بست و اعتماد مردم به نظام را هدف قرار داد. فتنه ای که  با عناوین دروغین و ظاهری، در حمایت از رای مردم به پا خواست و خود را موجه اعلام، و فضا را غبار آلود کرد، اما بارها توسط سران آن، دم از تقلب زده شد و حامیان آن نیز در خارج، از قصدسوء این جریان پرده برداری کردند و بیان کردند که «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است».فتنه ای که این گونه حق و باطل را به هم آمیخت تا مردم را به آزمایش و فتنه دچار کند و بتواند همچون برخی از کشورهای همسو، نظام اسلامی را به خیال خام خودشان براندازی کرده و دست نشانده های خویش را بر روی کار بیاورد.

فتنه ای که هزاران میلیارد تومان به اقتصاد کشور خسارت وارد کرد كه مي‌توانست ميليون ها فرصت شغلي پديد آورد. جریانی که در روز عاشورا، امام حسین علیه السلام را هتک حرمت کردند و پرچم عزای او را آتش زدند. بر علیه ولی فقیه زمان شوریدند و حکومت اسلامی که متعلق به امام زمان (عج) هست را دچار اختلال کردند و سران آن به حمایت از  آنها برخاسته و هنوز توبه نکرده اند.

شکست خوردگان  انتخابات، می خواستند با ایجاد آشوب، نظام را به ستوه آورده و ابطال انتخابات را بر نظام تحمیل کنند. و با به میان کشیدن پروژه تقلب و ابطال انتخابات، دولت و به تبع آن نظام را ناکارامد جلوه دهند و مردم را نسبت به نظام بی اعتماد کنند، و این اولین گامی بود که به خیال خودشان برای وصول به دیگر گام های براندازی نرم حکومت اسلامی ایران برنامه ریزی کرده بودند. از این رو مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: «این تصور هم غلط است که بعضی خیال کنند با حرکات خیابانی، یک اهرم فشاری علیه نظام درست میکنند و مسئولین نظام را مجبور میکنند، وادار میکنند تا به عنوان مصلحت، زیر بار تحمیلات آنها بروند. نه، این هم غلط است. اولاً تن دادن به مطالبات غیر قانونی، زیر فشار، خود این، شروع دیکتاتوری است. ۲۹/۳/۸۸»

فتنه ای که جرم اصلي سران آن، بر هم زدن امنیت کشور، محاربه با حکومت اسلامی و بغي و افساد في‌الارض است. و آنها بايد روزي در محكمه محاكمه و به اتهام همين جرايم، مجازات شوند. فتنه ای که خواص جامعه با سکوت خود، در آن مردود شدند. مقام معظم رهبری فرمودند: «برخي افراد، حقايق را مي دانند ولي عزم و تصميم لازم براي بيان حقايق و دفاع از حق را ندارند که چند عامل مي تواند دليل نبود عزم و اراده در اينگونه افراد باشد. عافيت طلبي، هواي نفس، شهوات، منافع شخصي و لجاجت از جمله عواملي هستند که مانع از اقدام برخي افراد در دفاع از حق مي شود.». «اينجور نباشد که باطل، خودش را در لابه‌لاى گرد و غبارِ برخاسته‌ى در ميدان مخفى کند، ضربه بزند و جبهه‌ى حق نداند از کجا دارد ضربه ميخورد. اين است که حرف دو پهلو زدن، از خواص، مطلوب نيست. خواص بايد حرف را روشن بزنند و مطلب را واضح بيان کنند.گاهى سکوت کردن، کنار کشيدن، حرف نزدن، خودش کمک به فتنه است. در فتنه همه بايستى روشنگرى کنند؛ همه بايستى بصيرت داشته باشند. ۰۲/۰۷/۱۳۸۸»

در حقیقت می‌توان قیام ۹ دی را روز برائت ملت از منافقین جدید و قدیم در تاریخ معاصر دانست. این قیام جلوی بدعت در مردم سالاری دینی را گرفت و اجازه بازگشت دیکتاتورها به صحنه حکومت و استعمار کشور را نداد و قانون اساسی را فصل الخطاب منازعات سیاسی معرفی کرد.

روز نهم دیماه ۸۸ را به حق می‌توان روز عید بصیرت و انقلاب سوم نامید که ملت ایران توانست در فضای غبارآلود سیاسی با شاخص حرکت در مسیر ولایت، راه نورانی خود را بیابد و نقشه های شیطانی دشمن را نقش بر آب سازد. خنثی سازی فتنه ۸۸ نه تنها خاموش کردن یک فتنه که تجربه بزرگی برای نابودی فتنه های پیچیده تر آینده بود. دشمنان انقلاب اسلامی از آن زمان تاکنون درصدد ساز کردن فتنه های پیچیده تری بوده اند از جمله فتنه ای که از دی ماه ۹۶ آغاز شد و با حضور ده ها میلیونی ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی گردید و امروز شیطان بزرگ با جمع کردن همه لشکریانش به دنبال راه اندازی جنگ احزابی است تا از هر سو بر این ملت مقاوم فشار بیاورد.

دشمنان صف کشیده خارجی چه در غرب چه در منطقه و اذناب داخلی شان ایستاده بودند تا نظاره گر شکست نظام بر آمده ازمتن ملت و فروپاشیدن انقلاب شکوهمند اسلامی گردند اما زهی خیال باطل که ملت تصمیم خود را در دفاع از جمهوریت و اسلامیت و فرونشاندن آتش آن فتنه عظیم گرفته بودند.

حا در این شرایط، همه آحاد ملت به خصوص مسئولین لازم است نسبت به آمادگی برای توطئه های احتمالی دشمن در فعال سازی منافقین در سال پیش رو، ملتهب کردن مرزها با انتقال نیروهای داعشی و تروریست ها به مناطق نزدیک به مرزهای ایران عزیز هوشیار و پیش بینی و آمادگی لازم را داشته باشند.

لازم است نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در بررسی بودجه سال ۹۹ نسبت به هر برنامه ای که فشار بر ملت را افزایش می دهد، بودجه های غیر ضرور جاری در شرایط جنگ اقتصادی، پیش بینی بودجه دفاعی لازم، تقویت بنیان های فرهنگی و ارزشی حساسیت جدی داشته باشند تا در سال پیش رو ضمن تضمین مالی موارد مورد نیاز در شرایط ویژه کنونی توطئه های دشمن را نیز خنثی کنند و باری از دوش ملت بردارند. و بدانند خداوند متعال حاضر و ناظر اعمال و گفته ها و جهت گیری های آنان است.

اینک حقوق دانان بسیجی انقلابی بعنوان سربازان ولایت مدار این سرزمین اسلامی ضمن آگاهی به اینکه، این فتنه، فتنه آخر نخواهد بود. و وابستگان شرق و غرب در راستای منافع خود و اربابانشان از هر شرایط ممکنی برای ضربه به نظام اسلامی استفاده خواهند نمود؛ اعلام می دارد که همواره با بصیرت از آرمانهای انقلاب  دفاع نموده و ذره ای در این مسیر کوتاه نخواهد آمد.

"الحمدلله رب العالمین والعاقبه للمتقین"

سازمان بسیج حقوق دانان کشور

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.