شناسه : 11082
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان غربی

هسته نقش آفرین کارگروه حقوق جزا

هسته نقش آفرینی کارگروه جزا به سرگروهی برادر بسیجی ریسمانچی در مورخه98/02/12 پس از شرکت در مراسم زیارت عاشورا در محل بیت الزهرا دادگستری کل استان ، در دفتر سازمان بسیج حقوقدانان استان، تشکیل جلسه داد.

 هسته نقش آفرینی کارگروه جزا به سرگروهی برادر بسیجی ریسمانچی در مورخه98/02/12 پس از شرکت در مراسم زیارت عاشورا در محل بیت الزهرا دادگستری کل استان ، در دفتر سازمان بسیج حقوقدانان استان، تشکیل جلسه داد. لذا با عنایت بر ماهیت جزایی این کارگروه و موضوع انتشار خبر نامتعارف منتسب به یک روحانی و عواقب مترتب نسبت به موضوع و واکنش های عمومی بالأخص در عرصه فضای مجازی که نهایتاً با موج سواری معاندین همیشگی از داخل و خارج کشور مورد حمایت و هدایت گردیده ، منجر به بروز و ظهور جرایمی گردید که متأسفانه جرم قتل و ازهاق نفس آن هم نسبت به یک طلبه ساده زیست، اوج تکدر خاطر آحاد مردم را فراهم نمود، کارگروه مذکور را بر آن داشت که در پی سلسله جلسات خود با توجه به اهمیت مطلب و ضرورت بحث و تبادل نظر ، این موضوع را مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.

گزارش جلسه: این جلسه که با حضور مسئول محترم سازمان بسیج حقوقدانان استان تداوم یافت، ناظر نقطه نظرات ارائه شده توسط اعضاء و شیوع وکثرت موارد مبتلی به بود. علی ای حال مجموع مطالب ایفادی به عدم نظارت و ابزارهای نظارتی و صیانتی ناکافی مختوم گردید که در کنار آن تهدید، تحریک و ترغیب عده ای از فرصت طلب که در کمین بزنگاه های خاص جهت انحراف و انحطاط افکار عمومی برآمده و با تحقق و زمینه سازی رکن معنوی جرم، موجب وقوع عواقب وخیم گردیده که چیزی جزء آمال و آرزوی دشمنان قسم خورده نیست.

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.