شناسه : 10220
نویسنده : استان آذربایجان غربی
عکس
پیام تبریک سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان غربی

واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا

میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)، پیامبر صلح و دوستی، عدالت و مهربانی و فرا رسیدن هفته وحدت را به همه مسلمین جهان تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

بی شک پیامبر رحمت در سیره و سلوک، اخلاق و معنویت را در جامعه اسلامی اعتلا بخشیدند و وحدت و همدلی را بین مسلمین در پرتو چنگ زدن به حبل الله، چراغ راه هدایت قرار دادند. تدبیر خمینی کبیر (ره) در نامگذاری هفته وحدت، حرکتی عظیم و دشمن شکن در راستای اتحاد و یگانگی امت اسلامی و خنثی کننده نقشه های شوم استعمار و استکبار بود که همیشه درصدد تفرقه و نقاق در بین امت اسلامی بوده و هستند. با تأسی از سیره پیامبر اکرم (ص) در جهت تحقق هرچه بیشتر وحدت مسلمین، حفظ کرامت انسانی، تقویت صلح و مودت مسلمانان اقدامات عملی را تبیین کند تا توطئه های بدخواهان امت اسلامی خنثی گردد.

سازمان بسیج حقوقدانان آذربایجان غربی نیز به نوبه خود 12ربیع الاول  میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت ، رسول مهربانی و هم دلی و وحدت ، علمدار عدالت و برابری را پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) ، رهبر معظم انقلاب، به جامعه حقوقدانان بالأخص به همسنگران بسیجی در سازمان  و کانون های تابعه تبریک عرض می نمائیم و از خداوند منان سلامتی و توفیق روز افزون  را برای همگان مسئلت داریم با امید به اینکه همه ما زير پرچم يگانگي كه خاتم‌النبيين (ص) براي هميشه تاريخ برافراشتند، در قالب يک امت واحده حركت كنيم.

 رسول الله تودر خلوتِ وحدت خلیلی  ***  بعدِ ذاتِ واحدِ مطلق به هستی بی‌بدیلی

بر گزینِ دست یزدان از میان نخبگانی *** پیش هر صاحب نظر در صورت و معنا جمیلی     

 منبع اندیشه رود خروشان حیاتی ***   شهر علمی، کوهِ حلمی، قُلزم عقل عقیلی

 

0 دیدگاه

افزودن دیدگاه جدید

CAPTCHA
اگر شما یک بازدید کننده انسانی هستید و یک ربات نیستید به چالش و آزمون زیر پاسخ دهید.